Η εμπορική εγγύηση σας καλύπτει επιπρόσθετα των νόμιμων δικαιωμάτων σας, τα οποία απορρέουν από τις σχετικές διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων της ελληνικής νομοθεσίας. Τα νόμιμα δικαιώματά σας, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει η Α. Γκιώνης Π. Συμπεράς Α.Ε..
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.metroaudiosystems.gr ανατρέξτε στη συσκευασία του προϊόντος. Γενικά, για να ενημερώνεστε για τη διάρκεια εγγύησης των προϊόντων του metroaudiosystems.gr μπορείτε να συμβουλεύεστε την σελίδα προϊόντος του metroaudiosystems.gr καθώς και τη σελίδα του κατασκευαστή.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Κατά την παραλαβή του/των προϊόντος/ων σας θα πρέπει να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της συσκευασίας, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε στη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο θέμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Διακίνησης της Metro Audio Systems πριν την παραλαβή. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα μετά την παραλαβή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Metro Audio Systems.
Κόστος Αποστολής προς Εξουσιοδοτημένα σημεία Service
Οι αποστολές από και προς τα σημεία Service γίνονται πάντοτε με δική σας επιβάρυνση, εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπεται σχετική κάλυψη. Σε κάθε περίπτωση, πριν την αποστολή, καλό είναι να επικοινωνείτε με τα σημεία Service στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται παραπάνω.
Service Points
Όταν ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εξουσιοδοτημένο από τον κατασκευαστή «Service Point» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης. Το εκάστοτε Service Point μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.
Επικοινωνήστε με τα εξουσιοδοτημένα σημεία Service για πληροφορίες σχετικά με:
Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης
Στοιχεία επικοινωνίας :
ΚΟΤΣΙΦΑΣ Α. & ΣΙΑ ΕΕ / www.audiovision.gr
Διεύθυνση: Μ.Γερουλάνου 29 & Λάμψα, Αθήνα 11524
Τηλ.: +302106919931 Fax: +302106930416
Ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00-17.00
ΔΟΥΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ / www.dks-doukis.gr
Διεύθυνση: Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 99 Περιστέρι 12132
Τηλ.: +302105717304, +302105717305 Fax: +302105717107
e-mail: info@e-dks.gr
Ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00-17.00
Κατά την επικοινωνία σας με το Service να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και το παραστατικό αγοράς του.
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA
Για τα προϊόντα που παρουσιάζουν τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση (dead-on-arrival) από ορισμένους αντιπροσώπους προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (Dead-On-Arrival). Η δυνατότητα αυτή παρέχεται από την εταιρία μας, σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε αντιπροσώπου και αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά (ισχύει συνήθως για τρεις ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής - εκτός αν προβλέπεται διαφορετική διαδικασία από τον αντιπρόσωπο). Στη περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε παρουσιάσει κάποιο τεχνικό πρόβλημα κατά την παραλαβή, τότε καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της metroaudiosystems.gr εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.
Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εξουσιοδοτημένο από τον αντιπρόσωπο σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον αντιπρόσωπο. Είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία.
Διευκρινίζεται ότι οι κεφαλές και οι βελόνες των πικάπ , καθώς και οι μονάδες μεγαφώνων που έχουν καταστραφεί από κακή χρήση (ως τέτοια νοείται η υπεροδήγηση του ενισχυτή και η υπεροδήγηση των ηχείων ) δεν καλύπτονται από εγγύηση.
Επίσης η εγγύηση δεν ισχύει όταν ο αριθμός κατασκευής (serial number) ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αλλαχθεί ή αφαιρεθεί.
Προσοχή!
Σημειώνεται ότι η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Point» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Points μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.